Mitähän tässä tulee tapahtumaan..? Saanko laulaa, vai haluatko jostain syystä otta laulun minulta pois? Se olis kamalaa, ihan hirvittävää. =(  Et kai meinaa minua siten kiduttaa, ethän? Kun olet minulle laulun antanutkin, antanut palon siihen, tehnyt sen kautta niin paljon. Ennen Sinun kohtaamista minulla ei laulua ollut, en tiennyt siitä mitään. En olisi voinut kuvitellakaan että laulaisin, että osaisin yhtään edes. Mutta Sinä sen minulle annoit, mistä en mitään tiennyt. Sen kautta olen saanut rohkeutta, saanut parantua. Ja olet käyttänyt minua. Et kai nyt ole ottamassa sitä minulta pois?

Se on tärkeää. En voi uskoa että ei saisi olla tärkeää! Kun niin puhutaan, että jos joku asia tulee liian tärkeäksi, tärkeämmäksi kuin Sinä, niin siitä on pakko luopua, se otetaan pois. Kamalaa! Ei tuo laulaminen koskaan voisi olla minulle mikään neutraali juttu, sellainen hälläväliähomma. Joka ei mitenkään liikuta. Siihenhän on palo! Intohimo! Ja niin on muillakin laulajilla varmasti. Sinä sen tiedät. Ja tunnet minut paremmin kuin minä itse. Tiedät motiivini ja kaikki sisimpäni liikkeet. Joita en edes itse tajua. En halua tehdä vääryyttä, ankä olla väärällä mielellä. Muuta sitten minut jos olen! Itse en ainakaan osaa! Se tiedän että en halua laulusta luopua, en vapaaehtoisesti. Sinä sen tietysti voit pois ottaa jos haluat, en sille mitään voi. Se olisi kyllä kamala paikka, ja varmaankin tulisin katkeraksi ja vihaiseksi. En haluaisi mutta varmaan siinä niin kävisi. Pelkään mitä Sinä teet!!! Oletko niin julma?!? Ja sitten minun vasta huonosti kävisikin, jos olisin katkera. Voi apua!

On kirjoitettu, että "kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastavat" jne. Sitä ei vaan käsitä. Pitääkö aina pahoja kamalia asioita tapahtua?? Ja ne sitten jotenkin kääntyy parhaaksi... Masentavaa. Haluaisin että tapahtuisi hyviä asioita välillä. No, teet mitä teet. Kauhulla vaan odotan...

Tässä olis kaks keikaa tulossa viikonloppuna. Saa nähdä pääsenkö niihin edes, ja toimiiko ääni että ylipäätään voisi mennä.