On se kumma ku toi bändi touhu tekee mut ihan sairaaks! Eilen taas vähän soiteltiin, ja viimeyö oli uneton. Nyt kamala krapulainen olo! Ei vaan uni tullu, asiat pyöri mielessä väkisin, vaikka kuinka yritin olla ajattelematta mitään. Ja pyörin vaan sängyssä. Sit tuo tyttökin meukkas ja silläkin oli vähän huono yö.

Mä en vaan tajua kui toi bändihomma vie mun itsetunnon niin alas, todella alas! Ihan hirveetä! Siis ihan älyttömät alemmuuden, yms. tunteet  mitä vaan voi olla, nousee pintaan. Ja yöunet menee totaalisesti. Nyt ku tossa oli jonku aikaa että en nähny niitä, niin sain kyllä ihan ok nukuttua. Miten tää voi olla tällasta, en käsitä?!

Se yks pyysi multa kyllä jo anteeks ja annoin anteeks.

Mutta tilanne pysyy silti samana. Se uus laulaja on ja pysyy. Ja mulla on kamala stressi ja paine. Ennen mä pidin siitä ihmisestä. Oikeasti pidin paljonkin! Mutta en enää. Kaikki muuttui. Nyt tunnen pelkästään negatiivista sitä ihmistä kohtaan. Vaikka yritän olla etten tuntisi, mutta ei niitä tunteita pois saa.

Mun itsetuntoni laulajana on ihan murskana. Tänään on keikka, ja se uusi laulaja ei pääse tulemaan. Mistä olen todella helpottunut. Mutta silti on kamala olo. Kun nyt tuntuu siltä etten mä osaa laulaa ollenkaan. Tuntuu että muut haluaa että se toinen olis laulamassa, ettei mun kamala laulu niin hyvin kuulu. Ja nyt kun se ei ole, ja mun ääni kuuluu ihan ok, niin tuntuu että en osaakaan laulaa ollenkaan. =(  Olen erittäin tietoinen siitä, että se toinen on oikea laulaja, mä en. Mutta SILTI mä olen ollu tässä bändissä jo kauan. ja puolet on mun lauluja. Niin on se nyt hassua ja epäreilua että tohon noin vaan tuli parempi toinen  naislaulaja ihan noin vaan! Just ku meillä sujui tosi hyvin kaikki laulut ja soitot! Löydettiin hyviä kakkosääniä, ja se soittokin soljui vaan eteenpäin kuin itsestään. Nyt tämä uusi laulaja ja soittaja tuli heti johtamaan! Ja enää ei suju.