Nukuin viime yön Xanorin voimalla. Vaikka en edellisyönä nukkunut yhtään, en silti eilen saanut päivälläkään unta kun yritin nukkua samaan aikaan kuin tyttökin nukkui. Ei vaan uni tullu! Sit päätin illalla ottaa lääkkeen varoiks, jos vaikka ei vieläkään ois uni tullu... Onneks niitä on tuola kaapissa muutama pahanpäivän varalle. Tää bänditouhu alkaa jo käymään mielenterveydelle!

Eilinen keikka meni ihan hyvin. Ei vaan ollu oikein sitä hengenyhteyttä nyt, joka osaltaan on tehny siitä laulamisesta niin hienoa. Nyt se vaan puuttui jostain syystä... Varmaan mun oman mielentilan takia, ku oon niin ahdistunu ja pettyny ja vihainen. Kait se tuntuu ja näkyy, vaikka yritän olla ihan normaalisti enkä ole mitään sanonu ainaka vielä. Ku en oikein tiedä mitä sanois ja miten ja koska ja kenelle. Ja ne tietä kyllä mu´n mielipiteen etten haluais lisää laulajia. Silti ne vaan ottaa noin vaan. Ehkäpä ne arvaa että oon vihanen? Silti vaan ei asiasta puhuta mitään. Eipä kai ku mä oon niin yhdentekevä ettei tarvi mitään puhua!

Tänään olis harkat. Saa nähdä ketä kaikkia siellä taas on mukana... Tuleeko SE, ja jos tulee, miten mä pystyn olemaan mitenkään normaalisti. Varmaan vähintäänkin ihan järkyttävä ahdistus ja mahaoireet päälle!